Hem / WordPress / Personalisering av WordPress med Zephr för B2B

Personalisering av WordPress med Zephr för B2B

Skapa förstapartsdata, förbättra kundupplevelse och affärsintelligens genom att kombinera världens ledande CMS med Zephr, den bästa plattformen för identitet och användarresor.

B2B-publicister har flyttat till digital-first-upplevelser – några snabbare än andra. I denna whitepaper delar vi vår erfarenhet av att arbeta med WordPress + Zephr som en framgångsrik teknisk grund för ett antal B2B-publicister i betydande skala.

WordPress är den världsledande publiceringsplattformen på många sätt. En sak som WordPress inte är lika bra på naturligt är identitetshantering.

Identitetshantering är en grundläggande funktionalitet för många andra viktiga funktioner för utgivare, inklusive:

  • Segmentering och personalisering
  • Förstapartsdata (inkl. gränsöverskridande)
  • Datainsamling (inklusive progressiv profilering)
  • Registrering och betalvägg
  • E-handel med blandad varukorg
  • Integration med identitetsberoende tjänster

Ladda ner denna whitepaper gratis för en praktisk guide till hur du använder Zephr för att utöka WordPress med funktionalitet för identitets- och användarresa.

Fyll i formuläret för att få en fullständig PDF-version av denna resurs

Skicka in formuläret för att få tillgång till resursen via e-post.

Du kanske även är intresserad av dessa artiklar

struktur

Mattias Tengblad | Reading time 5 min

Öka din konvertering med megameny

Geolocalization

Mattias Tengblad | Reading time 4 min

Öka din konvertering med geolokalisering

WCAG

Mattias Tengblad | Reading time 5 min

Gör er webbplats redo inför webbdirektivet den 23 september

Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få massor med tips och inspiration!

Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få massor med tips och inspiration!

Dags att ta nästa steg mot en affärsnyttigare webb?

Kontakta oss så kan vi prata mer om hur vi tillsammans kan ta er verksamhet till nästa nivå