Djerf Avenue
Ett svenskt, tidlöst märke.
En barndomsdröm som gick i uppfyllelse. Matilda (Djerf Avenue’s grundare) har sedan barnsben drömt om att skapa Djerf Avenue. Idag driver influencern och hennes sambo Rasmus minst sagt en framgångsrik gobal e-handel. Matildas kärlek för vintage och de perfekta basplaggen genomstrålar alla deras kollektioner.
djerfavenue.comFrån start-up till global framgång
När Djerf Avenue kom till oss på Angry Creative var de i start-up fasen och siktade mot den globala marknaden. De behövde en stabilare lösning som kunde prestera och hantera trafiken som ökat i takt med det expanderande varumärket. Därav låg fokus på en stabil grund så de kunde koncentrera sig mer på produkterna och försäljningen snarare än på sidans kapacitet.
Med kontinuerliga drop har vi tillsammans med Djerf Avenue utvecklat nya lösningar för att stabilisera deras hemsida och fokusera på förenklandet av kundernas resa.
Positiva utmaningar
Djerf Avenue har skjutit som en raket och i och med det har vi kontinuerligt behövt utmana oss själva för att leva upp till dem och deras kunders förväntningar. Det har varit och är många aspekter att ta in, marknader, tillgänglighet, cache-lösningar, bildoptimering med mera som vi skapat lösningar för, allt för att göra deras hemsida och arbete så effektivt och hållbart som möjligt.
Djerf Avenue är ett utav de företag vi jobbat tillsammans med som utvecklats fort och vi har utvecklats tillsammans med dem. Det är ett spännande sammarbete och vi ser fram emot att fortsätta jobba tillsammans med Matilda och gänget på Djerf Avenue.
Qala Single Stock
Med många produkter och olika marknader krävs det ett enkelt sätt att hantera lagerstatus på samtliga marknader. Med Qala Single Stock gav vi Djerf Avenue en lättare hantering i administering av deras hundratals produkter på samtliga av deras marknader.