
Öka din digitala försäljning genom Customer Lifecycle Marketing
E-handeln fortsätter att ta stora steg framåt men vad är det egentligen som får kunderna att ta steget att handla…

Hur gör man en konverterande landningssida?
Att skapa en landningssida är oerhört enkelt med de verktyg som finns tillgängliga idag. WordPress har hjälpt till att demokratisera…

GDPR och dataskydd för WordPress och WooCommerce
Alla företag som på ett eller annat sätt gör affärer i Europa är skyldiga att följa GDPR EU:s datalagstiftning

Marketing Automation för WooCommerce
Digitaliseringen utmanar gamla sanningar och tvingar marknadsförare att arbeta på nya sätt. Marketing Automation Plattformar skapar stora fördelar för organisationer…

Saker att tänka på vid migrering
En migrering kan handla om att byta adress på webbplatsen eller byta hostingpartner men desto vanligare är det att man…

Guide för kravställning av WordPress & WooCommerce-projekt
Att upphandla ett WooCommerce-projekt kan vara komplicerat. Hur bör en kravställning se ut och hur gallrar man ut leverantörer

MailChimp med WordPress Del 2 – Hur?
Övertygade vårt senaste inlägg dig om varför du bör använda MailChimp som en e-postmarknadsföringsplattform för att ge stöd till din…

Mailchimp med WordPress – Del 1 – Varför?
Få dina senaste nyheter och erbjudanden direkt framför din målmarknad genom att använda MailChimp med WordPress

Hur man förbereder innehåll för en WordPress-webbplats
De flesta webbplatser handlar om innehållet – det finns information av något slag som ska kommuniceras – det är anledningen…

Planera en WordPress-webbplats – sätt ihop en sidkarta
Du planerar en ny webbplats. Det är svårt att veta var man ska börja – det finns mycket att tänka…