Koncerner med många varumärken

Effektiv konsolidering av digitala lösningar för koncerner

För er som driver en koncern med flera varumärken vet vi att det kan vara utmanande att hantera olika digitala lösningar och supportkostnader. Vi förstår de svårigheter ni står inför när det gäller att konsolidera och underhålla era digitala plattformar.

Från kaos till kontroll: Effektivisera era olika varumärken med vår lösning

För er som driver en koncern med flera varumärken kan lösningarna lätt bli spretiga och dyra att underhålla. Hanteringen av olika digitala plattformar och supportkostnader blir en utmaning.

Qala – Ett webbplatskoncept som kan supportas centralt

Genom att använda vår lösning kan varje unik verksamhet bevara sitt eget uttryck och sina funktioner samtidigt som det finns en röd tråd genom alla lösningar. Med vår lösning undviker ni behovet av att anlita flera olika byråer för olika lösningar, vilket ger möjlighet att centralisera styrningen.

Snabbt och smidigt – skapa nya sajter utan krångel

Vårt utgångsprojekt innehåller ett brett urval av färdiga moduler, redo att göra ert projekt till en framgång. Med färdiga moduler kan ni snabbt komma igång med er sida, och ni har också friheten att lägga till egna anpassningar. Det är helt upp till er hur ni vill forma er webbplats.

Behöver ni ytterligare anpassningar? Vi är här för att hjälpa till och säkerställa att det blir precis som ni önskar.

Maximera er webbplatsprestanda

Med vår Prestandagaranti så kan vi åstadkomma en page speed upp till 90+. Öka er webbplats hastighet och ge era besökare en blixtsnabb och smidig upplevelse.

Kostnadseffektivitet

För varje uppsättning av 10 multisite-instanser ni lägger till, adderas endast 2 timmars utveckling per månad. Detta leder till en förutsägbar och kostnadseffektiv lösning som frigör er från bekymmer över uppblåsta månadskostnader när ni vill lansera fler webbar.

Den rätta lösningen för er

Vi har hjälpt Menigo att konsolidera sina digitala lösningar och uppnå överlägsna resultat.

Se deras case här nedan för att se hur vi hjälpte dem att nå sina mål.

Utvalt case för koncerner med många varumärken

WordCamp Cape Town 2024

WordCamp Cape Town 2024 WordCamp i Kapstaden var en succé för Angry Creatives team som fanns på plats! WordCamp som pågick 1-2 augusti, var en fantastisk möjlighet att dyka in…

WordCamp Stockholm 2017 & WordPress the Card Game

Årets Svenska WordCamp arrangerades i år i Stockholm, och blev ett mycket lyckat event. Många av oss på Angry Creative var även i år med och arrangerade. WordCamp är Sveriges…

Angry Creative förvärvar Bishop Media

Tillsammans mot nya höjder Vi på Angry Creative är glada att meddela förvärvet av Bishop Media, en webbyrå känd för sina innovativa lösningar gällande webbutveckling och digital marknadsföring. Sammanslagning av…

Angry Creative förvärvar Awesem Ltd

Vi är glada att meddela att Awesem Ltd nu är en del av Angry Creative familjen. Som ledare inom WordPress och WooCommerce utveckling är vi exalterade över att erbjuda Awesem…

Föreläsningsserie: Introduktion till E-handel med WooCommerce

Under våren har vi på Angry Creative arrangerat och medverkat i meetups inriktade mot WooCommerce i Göteborg, Stockholm och Malmö. Vårt tema har varit introduktion till WooCommerce. Vi har talat om de vanligaste fallgroparna som finns…

#wpbar Jönköping

Fredagen den 28:e Februari var vi och hälsade på Knowit Jönköping som höll i #wpbar jönköping. Vi var där och berättade om WordCamp Norrköping 2014 som vi är huvudarrangörer av och lyssnade på några intressanta…

WordCamp Oslo 2018

Den 2-3e Mars 2018 så pågick WordCamp Oslo 2018. Vi var där och representerade Angry Creative, och vår VD Jimmy Rosén talade om hur man som byrå inte bara kan…

Angry Creative på YEOS

Angry Creative sponsrade nyligen Young Entrepreneurs of Sweden, där Jimmy Rosen höll ett tal till en grupp unga entreprenörer. Under kvällen pratade Jimmy och Dennis från Angrycreative med många av…

Ta första steget mot en effektivare lösning

Boka ett möte med vår expert Jimmy och upplev skillnaden med Qala.

Frågor & svar

  • Timtaxan är för hög/högre än vad vi betalar nu

    Vi är en erfaren internationell byrå. Vårt utvecklingsteam består mestadels av seniora utvecklare som kan hantera komplexa problem och snabbt lösa problem tack vare deras erfarenhet. Ju snabbare vi kan lösa ert problem, desto mindre betalar ni vilket balanseras ut med en lägre timtaxa men mer junior personal som behöver längre tid. Ni betalar endast för den tid vi använder. Vi tar dessutom inte betalt för vår kundservice eller kvalitetssäkring vilket innebär att vi kan vara proaktiva och ge er experttips utan extra kostnad.

  • Vi vill inte bli inlåsta

    Anledningen till att vi älskar WordPress är på grund av dess öppna källkods community. Med WordPress, till skillnad från skräddarsydda CMS, är ni aldrig riktigt inlåsta eftersom det är öppen källkod. Ni kan lämna Angry Creative när som helst (uppsägningstider och kostnader framgår i kontrakten) och ta er webbplats med er. Det ni inte längre får, är tillgång till våra uppdateringar och nya funktioner.

  • Vi vill vara 100% säkra på vad vi får och hur mycket det kommer att kosta

    Beroende på er förfrågan kommer vi antingen att genomföra en workshop eller en undersökning för att säkerställa era behov och planera för att leverera. Våra uppskattningar baseras på erfarenhet, så de är inte gissningar, men erfarenheten visar också att man aldrig vet vad som kan dyka upp. Våra uppskattningar tar hänsyn till detta i viss utsträckning. Budgeten kommer att kommuniceras med er vid varje steg med olika alternativ presenterade.

  • Hur många omgångar av designfeedback kommer vi att få?

    Som en del av det fasta priset för Qala-projektet planerar vi för två rundor av feedback. På grund av det uppstartsmöte vi kommer att ha med er innan vi börjar, och vår erfarenhet, överskrider vi sällan detta. Om det behövs kommer vi att uppskatta hur mycket extra tid som behövs så ni har något att ställa er till.

  • Vi vill ha tillgång till vår kod

    Vi håller er webbplats säker och stabil hela tiden. Som en del av vårt underhållspaket betalar ni en fast avgift varje månad för att vi ska ta fullt ansvar för detta. Om andra har tillgång till koden kan vi inte avgöra var ett fel kan ha uppstått och inte heller kunna garantera att problemet blir åtgärdat.

  • Vi kan köpa ett tema/en webbplats billigare någon annanstans

    Ni får vad ni betalar för. Med Qala får ni flera års erfarenhet, bästa praxis, användartester och anpassade funktioner som inte finns tillgängliga någon annanstans. Ni får också tillgång till uppdateringar och nya funktioner när de kommer ut.

Timtaxan är för hög/högre än vad vi betalar nu

Vi är en erfaren internationell byrå. Vårt utvecklingsteam består mestadels av seniora utvecklare som kan hantera komplexa problem och snabbt lösa problem tack vare deras erfarenhet. Ju snabbare vi kan lösa ert problem, desto mindre betalar ni vilket balanseras ut med en lägre timtaxa men mer junior personal som behöver längre tid. Ni betalar endast för den tid vi använder. Vi tar dessutom inte betalt för vår kundservice eller kvalitetssäkring vilket innebär att vi kan vara proaktiva och ge er experttips utan extra kostnad.

Hur vi arbetar

Den arga kundupplevelsen

Vår process är väl beprövad efter hundratals webbprojekt. Vi tar ditt projekt från start till mål och hjälper dig sedan med helheten för att lyfta din verksamhet.

Att arbeta med agila projekt

Vi förespråkar en iterativ arbetsprocess delar man projektet i så kallade ”sprintar”.

Workshop, varför?

För arbetet med att etablera vad vi ska göra för er som kund så kan workshops användas tillsammans med er, där vi skriver user stories och får en helhet av projektet.

Loading