ATT VARa KUND HOS OSS
Vad är det som ingår när du blir kund hos Angry Creative?
Här presenteras i korta drag vad du kan förvänta dig som kund hos oss. Det här är vår arbetsmetodik, oavsett om du väljer att skapa ett nytt projekt, förvaltning eller vidareutveckling.
Proaktivt underhåll och tillgänglig support
Vi erbjuder hosting och proaktivt underhåll där vi håller din webbplats uppdaterad och om något skulle strula finns vi alltid tillgängliga för supportärenden. Faktorer som mycket trafik ni har och hur ofta ni behöver hjälp av oss avgör vad för typ av lösning och tidsåtgång vi rekommenderar.
En agil arbetsprocess med ert intresse i fokus
Vi förespråkar en iterativ arbetsprocess delar man projektet i så kallade ”sprintar”. De kan variera i längd men våra sprintar är normalt 1-2 veckor långa. Varje vecka har er projektledare en avstämning runt sprinten med er som kund där ni kan prata om vad vi har gjort, eventuella önskemål eller ändrar i prioriteringen för projektet så att ni som kund alltid styr projektets riktning.
Affärsutveckling som tar er verksamhet till nästa nivå
Oavsett om vi precis börjat prata eller om vi har samarbetat under en längre tid strävar vi alltid efter att tillföra värde för dig som kund och med hjälp av våra erfarna affärsutvecklare är det väldigt enkelt. Denna vidareutveckling kan ske med hjälp av en tidsbank varje månad eller mer sporadiskt beroende på vad ni har för behov.
Angry Creative hjälpte oss att skala vår WooCommerce E-handel internationellt. Resultatet hjälpte oss att sätta rekord på Black friday med ett antal orders som väldigt få e-handelsbolag i Sverige mäktar med.
Joachim Lindström, iDeal of Sweden
Angry Creative hjälpte oss att få dubbelt så mycket för pengarna genom att välja WooCommerce jämfört med andra lösningar.
JAKOB NORDSTRÖM, BEGRAVNINGSBYRÅN LAVENDLA
Det finns många aktörer inom e-handelslösningar baserat på WooCommerce. Angry Creative är en av de få som lever upp till epitetet expert inom detta område.
HANS-ÅKE GUSTAFSSON, ATOLLIC