Skapa förstapartsdata, förbättra kundupplevelse och affärsintelligens genom att kombinera världens ledande CMS med Zephr, den bästa plattformen för identitet och användarresor.
B2B-publicister har flyttat till digital-first-upplevelser – några snabbare än andra. I denna whitepaper delar vi vår erfarenhet av att arbeta med WordPress + Zephr som en framgångsrik teknisk grund för ett antal B2B-publicister i betydande skala.
WordPress är den världsledande publiceringsplattformen på många sätt. En sak som WordPress inte är lika bra på naturligt är identitetshantering.
![](https://angrycreative.se/wp-content/uploads/2021/01/whitepaper-5984.png)
Identitetshantering är en grundläggande funktionalitet för många andra viktiga funktioner för utgivare, inklusive:
- Segmentering och personalisering
- Förstapartsdata (inkl. gränsöverskridande)
- Datainsamling (inklusive progressiv profilering)
- Registrering och betalvägg
- E-handel med blandad varukorg
- Integration med identitetsberoende tjänster
Ladda ner denna whitepaper gratis för en praktisk guide till hur du använder Zephr för att utöka WordPress med funktionalitet för identitets- och användarresa.
Fyll i formuläret för att få en fullständig PDF-version av denna resurs
Skicka in formuläret för att få tillgång till resursen via e-post.