
Skapa förstapartsdata, förbättra kundupplevelse och affärsintelligens genom att kombinera världens ledande CMS med Zephr, den bästa plattformen för identitet och användarresor.
B2B-publicister har flyttat till digital-first-upplevelser – några snabbare än andra. I denna whitepaper delar vi vår erfarenhet av att arbeta med WordPress + Zephr som en framgångsrik teknisk grund för ett antal B2B-publicister i betydande skala.
WordPress är den världsledande publiceringsplattformen på många sätt. En sak som WordPress inte är lika bra på naturligt är identitetshantering.

Identitetshantering är en grundläggande funktionalitet för många andra viktiga funktioner för utgivare, inklusive:
- Segmentering och personalisering
- Förstapartsdata (inkl. gränsöverskridande)
- Datainsamling (inklusive progressiv profilering)
- Registrering och betalvägg
- E-handel med blandad varukorg
- Integration med identitetsberoende tjänster
Ladda ner denna whitepaper gratis för en praktisk guide till hur du använder Zephr för att utöka WordPress med funktionalitet för identitets- och användarresa.
Du kanske även är intresserad av dessa artiklar
Öka din konvertering med megameny
Navigationen på en webbplats är hjärtat till att guida dina besökare rätt på ett effektivt sätt…..
Read more
Öka din konvertering med megameny
Öka din konvertering med geolokalisering
Använd geolokalisering för att optimera din konvertering. Grunden till geolokalisering. Som e-han…
Read more
Öka din konvertering med geolokalisering
Gör er webbplats redo inför webbdirektivet den 23 september
Följ den internationella standarden Web Content Accessibility Guidelines. Det är dags att följa d…
Read more
Gör er webbplats redo inför webbdirektivet den 23 september
Dags att ta nästa steg mot en affärsnyttigare webb?
Kontakta oss så kan vi prata mer om hur vi tillsammans kan ta er verksamhet till nästa nivå