Vi är nästan inne i det tredje decenniet av 2000-talet, och ändå har vi fortfarande inte riktigt det som verkligen kan kallas en digital ekonomi.
Den mycket digitala processen för onlinepublicering är särskilt fast med analoga intäktsgenererande modeller – reklam och prenumerationer – och en förmodligen digital, affiliate-försäljning. Men alla tre är bristfälliga.
David Lockie delar sina insikter om varför publiceringssektorn är trasig och hur introduktionen av blockchain-teknik kan fixa det.
Fyll i formuläret för att få en fullständig PDF-version av denna resurs
Skicka in formuläret för att få tillgång till resursen via e-post.
Du kanske även är intresserad av dessa artiklar
Briqpay – flexibel betallösning för B2B e-handel
Briqpay fokuserar på att skapa anpassade användarvänliga flöden vid försäljning mellan företag. D…
Read moreBriqpay – flexibel betallösning för B2B e-handel
Konverteringsoptimering
Vad är konverteringsoptimering?. Konverteringsoptimering (CRO) är processen att öka andelen konve…
Read moreKonverteringsoptimering
Affärssystem (ERP) för WooCommerce
Vi hjälper dig att förstå vad ett affärssystem är varför det är nödvändigt för er …
Read moreAffärssystem (ERP) för WooCommerce
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få massor med tips, inspiration och insikt om WordPress och WooCommerce och den digitala världen bortom.
Dags att ta nästa steg mot en affärsnyttigare webb?
Kontakta oss så kan vi prata mer om hur vi tillsammans kan ta er verksamhet till nästa nivå