Hem / WooCommerce / Blockchains inverkan på publiceringssektorn

Blockchains inverkan på publiceringssektorn

Vi är nästan inne i det tredje decenniet av 2000-talet, och ändå har vi fortfarande inte riktigt det som verkligen kan kallas en digital ekonomi.

Den mycket digitala processen för onlinepublicering är särskilt fast med analoga intäktsgenererande modeller – reklam och prenumerationer – och en förmodligen digital, affiliate-försäljning. Men alla tre är bristfälliga.

David Lockie delar sina insikter om varför publiceringssektorn är trasig och hur introduktionen av blockchain-teknik kan fixa det.

Fyll i formuläret för att få en fullständig PDF-version av denna resurs

Skicka in formuläret för att få tillgång till resursen via e-post.

Du kanske även är intresserad av dessa artiklar

briqpay-feat

Mattias Tengblad | Reading time 3 min

Briqpay – flexibel betallösning för B2B e-handel

feat-cro

Mattias Tengblad | Reading time 8 minutes

Konverteringsoptimering

Vad är konverteringsoptimering?. Konverteringsoptimering (CRO) är processen att öka andelen konve…

Read more
feat-cro

Mattias Tengblad | Reading time 8 min

Konverteringsoptimering

feat-app

andershermansson | Reading time 12 min

Affärssystem (ERP) för WooCommerce

Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få massor med tips, inspiration och insikt om WordPress och WooCommerce och den digitala världen bortom.

Dags att ta nästa steg mot en affärsnyttigare webb?

Kontakta oss så kan vi prata mer om hur vi tillsammans kan ta er verksamhet till nästa nivå

Loading