Om du vill automatisera leveransen av marknadsföringsaktiviteter som innehåll, kampanjer, e-postmeddelanden och anpassade interaktioner, kommer du att vilja investera i en plattform för automatiserad marknadsföring. Dessa system är mycket sofistikerade och kan snabbt effektivisera din marknadsföring, vilket sparar både tid och pengar.
Men med så många val av plattformar för automatiserad marknadsföring där ute, hur avgör du vilken som är rätt för dig? Och hur kan du vara säker på att det kommer att fungera bra med din befintliga webbplats? Vi har sammanställt en guide som beskriver funktionerna hos de fyra bästa leverantörerna av Marketing Automation Software och hur väl de integreras med WordPress.
Vill du veta mer om hur Marketo kan integreras med WordPress? Läs vår guide om Marketo Marketing Automation och WordPress för att förstå allt du behöver veta.
Fyll i formuläret för att få en fullständig PDF-version av denna resurs
Skicka in formuläret för att få tillgång till resursen via e-post.
Du kanske även är intresserad av dessa artiklar
Briqpay – flexibel betallösning för B2B e-handel
Briqpay fokuserar på att skapa anpassade användarvänliga flöden vid försäljning mellan företag. D…
Read moreBriqpay – flexibel betallösning för B2B e-handel
Konverteringsoptimering
Vad är konverteringsoptimering?. Konverteringsoptimering (CRO) är processen att öka andelen konve…
Read moreKonverteringsoptimering
Affärssystem (ERP) för WooCommerce
Vi hjälper dig att förstå vad ett affärssystem är varför det är nödvändigt för er …
Read moreAffärssystem (ERP) för WooCommerce
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få massor med tips, inspiration och insikt om WordPress och WooCommerce och den digitala världen bortom.
Dags att ta nästa steg mot en affärsnyttigare webb?
Kontakta oss så kan vi prata mer om hur vi tillsammans kan ta er verksamhet till nästa nivå