
Om du vill automatisera leveransen av marknadsföringsaktiviteter som innehåll, kampanjer, e-postmeddelanden och anpassade interaktioner, kommer du att vilja investera i en plattform för automatiserad marknadsföring. Dessa system är mycket sofistikerade och kan snabbt effektivisera din marknadsföring, vilket sparar både tid och pengar.

Men med så många val av plattformar för automatiserad marknadsföring där ute, hur avgör du vilken som är rätt för dig? Och hur kan du vara säker på att det kommer att fungera bra med din befintliga webbplats? Vi har sammanställt en guide som beskriver funktionerna hos de fyra bästa leverantörerna av Marketing Automation Software och hur väl de integreras med WordPress.
Du kanske även är intresserad av dessa artiklar
Öka din konvertering med megameny
Navigationen på en webbplats är hjärtat till att guida dina besökare rätt på ett effektivt sätt…..
Read more
Öka din konvertering med megameny
Öka din konvertering med geolokalisering
Använd geolokalisering för att optimera din konvertering. Grunden till geolokalisering. Som e-han…
Read more
Öka din konvertering med geolokalisering
Gör er webbplats redo inför webbdirektivet den 23 september
Följ den internationella standarden Web Content Accessibility Guidelines. Det är dags att följa d…
Read more
Gör er webbplats redo inför webbdirektivet den 23 september
Dags att ta nästa steg mot en affärsnyttigare webb?
Kontakta oss så kan vi prata mer om hur vi tillsammans kan ta er verksamhet till nästa nivå